Welkom op onze gloednieuwe blog!

Welkom op onze gloednieuwe blog… want ja, dat is hij… gloednieuw, leeg, zonder posts, zonder verhalen, zonder iets…

Eindelijk is hij er! Ik wil al zo lang aan het bloggen, maar hoe begin je eraan? Welke blogs zijn er? Hoe werkt het? Wat doe ik ermee? … Ondanks mijn ICT-opleiding, waardoor ik dus echt geen computerleek ben, schrikte het bloggen me af. Gewoon, omdat het nieuw is en omdat ik totaal geen idee heb hoe het werkt. Maar na enkele weken snuffelen in lay-outs en instellingen, denk ik dat we er zijn…onze eigen blog!

Ik stel mezelf graag even voor: Ik ben Danitsa, 29 jaar, mama van Linore (4j), Marlisse (3j) en Tiyo (2j).

IMG_9575-aangepast.jpg

Sinds de zwangerschap van Marlisse, nu bijna 4jaar geleden, heb ik mezelf leren naaien. Het begon met een dekentje en de doopsuikerzakjes, maar groeide al snel uit tot een echte hobby met als klein (min)puntje: een grote stoffenverslaving ūüėČ

Samen met mijn man Bob openden we enkele jaren geleden de website http://www.KamSnappers.be . De gekleurde drukknopen waren erg populair en we werden vrijwel onmiddellijk in de naaiwereld gezogen.  In april 2015 kregen wij de kans om stoffen over te nemen van een webwinkel die ermee stopte en zo werd in juni Kleur per meter geboren!

Sinds de komst van de stoffen is de naaiverslaving gegroeid, maar de tijd is het hier spijtig genoeg niet altijd mee eens! Toch hoop ik hier in de toekomst regelmatig iets leuks te kunnen posten!

Groetjes
Danitsa

 

Geef een reactie

